close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ציורים למכירה באינטרנט

מערכת שורשכז חשוון, תשעז28/11/2016

ציורים למכירה באינטרנט: מגוון רחב של אפשרויות

תגיות:

כל בית, מבנה או מוסד ציבורי רצוי שיתקשט בציורים אומנותיים. הם משפרים את מראה החלל, מעניקים לו אופי, יוצרים אווירה וגם עומק. שאלה שעולה תמיד היא כיצד ניתן למצוא את הציורים המרשימים ביותר – וציורים יכולים להיות מרשימים גם אם לא צוירו על ידי פיקאסו או ואן גוך – במחיר הזול ביותר. כמו המון דברים אחרים בחיים, המקום בו אתם יכולים למקד את החיפושים שלכם הוא האינטרנט.

ציורים למכירה באינטרנט: מגוון רחב של אפשרויות

אז מה הופך את האינטרנט למקום כל כך מוצלח לרכוש בו ציורים? ובכן, הסיבה הראשונה ואולי גם המרכזית היא הנוחות. האינטרנט מאפשר לנו לרכוש אינספור ציורים בכמה לחיצות כפתור, וליהנות לא פעם ממשלוח של הציורים בדואר עד פתח הבית או העסק. בכך נמנע מאיתנו הצורך ללכת לחנויות או לגלריות, לבזבז זמן, להוציא כסף על דלק ועל חניה וכן הלאה. מנגד, האינטרנט מציע כלים שונים שמאפשרים לנו לבחור את הציור האידיאלי עבורנו. אפשר למיין את הציורים למשל על פי סוגם (ציור אבסטרקטי, ציור נוף, דיוקנאות וכן הלאה), בהתאם לגדלים שלהם, על פי המחיר וכן הלאה. התוצאה היא שהדרך אותה אנחנו עוברים עד לבחירת הציוד מתקצרת משמעותית.

יתרון אחר של הזמנה של ציורים באינטרנט הוא המחיר של היצירה. אף על פי שטווח המחירים של ציורים הוא רחב מאד, אפשר לטעון ברמה הכללית כי ברוב המקרים ההזמנה באינטרנט תהיה זולה ביחס לרכישה בחנות הפיזית. הסיבה היא שעלויות התפעול של חנות מקוונת נמוכות פי כמה, והלקוח הוא שנהנה מההוזלה הזו.

חדשות מצוינות עבור האמנים

מן העבר השני של המשוואה, האינטרנט הוא בבחינת חדשות מצוינות עבור האמנים והיוצרים. הם מקבלים פלטפורמה מצוינת בה הם יכולים להציג לציבור הרחב את מכלול היצירות שלהם, ואף למכור להם אותן ישירות – מה גם שהצגה זו מתבצעת עם עלויות מינימליות. היתרון כאן הוא שאמנים פחות מוכרים יכולים להגדיל בצורה משמעותית את קהל היעד שלהם. לא חסרים סיפורים על אמנים שהפכו לשם דבר בתחום ובנו את השם שלהם בעיקר בזכות האינטרנט, שמהווה כיום את הגלריה הגדולה והנגישה ביותר בעולם.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה